Astra Sport Bets

Astra Sport Bets - Pariuri Sportive de calitate

Bet365

Romanii, inca prea saraci pentru sucurile naturale

Bauturile carbogazoase raman, in continuare, produsele preferate de stingere a setei pentru romani. Si aceasta deoarece produsele naturale
din fructe costa inca destul de mult, iar veniturile conationalilor nostri nu le permit in general sa aleaga constant produse
premium. Totusi, urmand tendinta existenta la nivel european consumatorul roman incepe sa se orienteze din ce in ce mai mult catre sucurile naturale.
Astfel, piata de bauturi racoritoare necarbonatate va creste in acest an cu circa 11%, iar pe categorii juice-ul va inregistra o dublare a vanzarilor comparativ cu 2006, se arata in studiul Canadean 2006 realizat pentru compania Quadrant Amroq Beverages. De asemenea, nectarul se va vinde cu 17% mai mult decat anul trecut, ceea ce arata ca romanii incep treptat sa aleaga bauturi cu un aport de vitamine superior bauturilor carbogazoase, in esenta sa se preocupe mai mult de ei. De altfel, acest aspect este sustinut si de Daniela Dumitru, Brand Manager, QAB, care spune ca "romanii incep sa fie din ce in ce mai bine informati si sa faca diferenta intre cele trei categorii de bauturi racoritoare necarbonatate cu fructe, alegand sa consume cu predilectie produse premium: juice 100% si nectar. Trebuie precizat ca segmentul bauturilor necarbonatate se imparte in trei: still drink cu un continut de fruct de pana la 25%, nectar - intre 25% si 99% si juice 100% realizat din fruct. In cazul nectarurilor, continutul minim de fruct este reglementat prin lege pentru fiecare fruct. Dupa cum se arata atat in studiul Canadean, cat si in studiul Daedalus, cresterea consumului de juice din Romania urmeaza trendul european, unde aceasta este o obisnuinta de consum prezenta de mai multi ani. "Cred ca putem vorbi de o aliniere a obiceiurilor de consum ale romanilor la cele inregistrate deja in spatiul comunitar", explica Dumitru.

Pretul, in continuare criteriul determinant

Desi ultimii ani au adus o crestere a gradului de cultura in ceea ce priveste consumul de bauturi racoritoare, totusi pretul continua sa fie criteriul determinant in alegerea unui produs
. Din acest punct de vedere, produsele premium din fructe, mai scumpe, nu pot concura cu cele carbogazoase, mult mai ieftine si care, in plus, beneficiaza de o publicitate
agresiva. O crestere anticipata a veniturilor populatiei va face, probabil, ca romanii sa aleaga o alimentatie mai sanatoasa
. Totusi, asa cum spune oficialul QAB, consumatorul roman incepe sa fie din ce in ce mai bine informat si sa faca diferenta intre cele trei categorii de bauturi racoritoare necarbonatate cu fructe, alegand sa consume cu predilectie produse premium: juice 100% si nectar. Potrivit QAB, in ceea ce priveste canalele de comercializare, produsele premium cum ar fi nectarul si juice-ul se adreseaza cu predilectie canalelor Modern Trade (supermarket-uri si hipermarket-uri), dar si Traditional Trade (magazine).

Romanii educati de la oras consuma, cu predilectie, produse premium

Persoanele cele mai preocupate de alegerea unei alimentatii sanatoase care sa contina un aport optim de vitamine, energie, vitalitate, ingrediente naturale, sunt cele din mediul urban, cu o educatie superioara si cu o structura de venit medie si peste medie, se mai arata in studiul Daedalus. Totusi mai este destul pana cand romanii se vor orienta catre bauturi sanatoase necarbogazificate, iar cei mai infocati suporteri ai unui consum nesanatos de lichide sunt tinerii (dupa cum spuneau reprezentantii Coca-Cola Romania, peste 70% dintre adolescenti consuma produsul lor).

Prigat ataca segmentul juice

Recent, brandul Prigat detinut de compania QAB a intrat pe segmentul juice lansand Prigat Juice la 1,2 litri care aduce o abordare noua oferind un volum mai mare de produs fata de clasicul ambalaj de un litru. Prigat Juice 100% este produs la fabrica QAB din Bucuresti si Covasna, prin tehnologia Hot Filling online, rezultat al unei investitii initiale de 4,5 milioane dolari. Potrivit brand-managerului Prigat, Daniela Dumitru, compania se asteapta ca noul produs sa realizeze vanzari care sa depaseasca procentual cresterea pietei, adica vanzarile sa creasca cu mai mult de 100%. Noul produs contine zero conservanti.

Blog Archive

Livescore Basebal: Romanii, inca prea saraci pentru sucurile naturale
Livescore Basebal: Romanii, inca prea saraci pentru sucurile naturale
Livescore Basebal: Romanii, inca prea saraci pentru sucurile naturale
Livescore Basebal: Romanii, inca prea saraci pentru sucurile naturale