Astra Sport Bets

Astra Sport Bets - Pariuri Sportive de calitate

Bet365

Stefan Banica jr., acuzat de plagiat

Stefan Banica jr. a fost acuzat pentru prima oara de plagiat. Cel care ii aduce aceste acuze regelui rock-ului autohton este solistul trupei Talisman, Alin Oprea. In cadrul emisiunii „Tonomatul DP2”, moderata de acesta la TVR2, vocalul de la „Talisman” a spus ca piesa lui Stefan Banica jr. „S-o facem lata!”, inclusa pe albumul „Impreuna”, seamana izbitor de mult cu o melodie cantata de „Talisman” in urma cu cativa ani. Mai mult, Alin Oprea a precizat ca numele piesei sale este identic cu cel ales de Banica pentru sigle-ul sau. Moderatorul „Tonomatului” a precizat ca zilele viitoare va trimite acesta inregistrare unor compozitori pentru a intari cele spuse. Contactat telefonic de redactorii Ziarul, Alin Oprea si-a „modificat” acuzele aduse in urma cu cateva ore in direct pe postul tv, precizand ca doar versurile refrenului se aseamana, iar numele piesei este identic. „Textul refrenului si ideea piesei se aseamana cu piesa trupei Talisman „S-o facem lata!”, melodie inclusa pe albumul „De ziua ta”, lansat in anul 2000. Aceasta este o compozitie de-a lui Tavi Colen, fostul meu coleg, iar textul este scris chiar de mine. Noi, la acea vreme, nu am promovat acest cantec. Din punctul meu de vedere, textul si ideea piesei seamana, dar melodia difera”, a declarat Alin Oprea, cel care ne-a si trimis melodia sa.
Banica a evitat sa comenteze
De cealalta parte, solistul Stefan Banica jr., care a primit in cadrul Galei premilor „Radio Romania Actualitati 2007” trofeul pentru „Cel mai bun interpret” si „Cel mai bun album pop”, cu materialul „Impreuna”, nu a dorit sa raspunda, telefonic, la aceste acuze. El ne-a promis ca va trimite punctul sau de vedere printr-un mail, raspuns care nu a ajuns pe adresa redactiei noastre pana la inchiderea acestei editii. Avand in vedere ca acuzatile au fost aduse textului, si nu liniei melodice, va prezentam in continuare o parte din versurile acestor melodii.
„S-o facem lata!”
Album „ImpreunA” 2007
Stefan Banica jr.
Strofa I:
Am dat zvon ca asta seara e
Mare chef, mare petrecere
Se aduna gasca de nebuni
Din nou
Se destupa toate sticlele
Dam la maxim difuzoarele
Toata lumea canta-n cor cu noi
La Show
Refren:
S-o facem lata/Inca o data
Sa bem cu totii/Pana-n zori
S-o facem lata/Inca o data
Sa-ncerci de toate/Pana mori
E randul tau
Strofa II:
Unul a venit cu fetele
Altul a adus tigarile
Casa-ntreaga crapa, duduie
La greu
Chiar si azi daca vecina mea
A chemat din nou politia
Toata lumea canta-n cor cu noi
Asa:
Refren:

„S-o facem lata”
Album 2000 „De ziua ta”
Trupa „Talisman”
Strofa I
Am iesit sambata seara
Cu prietenii din bloc,
Si cu o masina

Am luat-o din loc.
Am plecat sa bem o bere,
Sa ciocnim, sa dam noroc,
La o terasa
Cu totii la un loc.
Refren:
S-o facem lata/Ca altadata
S-o facem lata/Pana in zori!
Strofa I
Am iesit sambata seara
Cu prietenii din bloc,
Si cu o masina
Am luat-o din loc.
Am plecat sa bem o bere,
Sa ciocnim, sa dam noroc,
La o terasa
Cu totii la un loc.
Refren:
S-o facem lata/Ca altadata
S-o facem lata/Pana in zori!
Strofa II
Am chemat si niste fete,
Mai tarziu e-adevarat,
Cu noi la masa,
Si nu au mai plecat.
Cea mai tare dintre ele
Mi-a cerut un foc,
E clara treaba
Am avut noroc.