Astra Sport Bets

Astra Sport Bets - Pariuri Sportive de calitate

Bet365

Ne-ati scris, am sesizat autoritatile

Reprezentantii regiei de apa vor sa ne aduca in sapa de lemn. In comuna noastra, Baneasa, apa potabila este furnizata de RAJA Constanta. Cele mai multe familii din localitate, din cauza saraciei, nu si-au putut monta apometre. Asa ca platesc facturile de apa "la pausal". Asta inseamna de la 25 la 68 mc de apa pe luna pentru fiecare familie, la pretul de 9.300 lei/mc, consum stabilit "din burta" de reprezentantul RAJA. Anul acesta au fost ploi dese in localitate si gradinile au fost udate de Dumnezeu. Dar facturile de apa tot umflate au venit. Am facut sesizari la Prefectura, la Consiliul judetean, la Oficiul pentru protectia consumatorilor, dar in zadar. Nu ne baga nimeni in seama, iar regia de apa isi impune legea sa. (Consiliul parohial al Bisericii ortodoxe Baneasa, judetul Constanta). * Telefoane pentru decor. Avem in comuna 3 telefoane publice, care de la inceputul lunii octombrie nu mai functioneaza. Zilnic am anuntat serviciul de deranjamente Romtelecom Tulcea, dar degeaba. Ni se tot promite ca se rezolva, insa, pana acum, nu s-a miscat nimic. (Emilia Perfil, comuna Topolog, judetul Tulcea). * Incurcate sunt caile spre adevar. Din anul 1997 lucrez la consolidarea Manastirii Rachitoasa. In acest an s-a facut recalcularea impozitului pe venit si s-au efectuat si platile. Colegii mei de munca au primit banii, dar eu nu. Am fost la inspectorul teritorial Podu Turcului. Domnul inspector mi-a spus ca mi s-au trimis banii in alt sat, iar de acolo la banca, la Bacau. Mi s-a promis ca problema se rezolva. Nu s-a rezolvat. Am facut alte drumuri degeaba. Au trecut trei luni si suma ce mi se cuvine - 2.300.000 lei - nu am primit-o. (Costel Surugiu, comuna Rachitoasa, jud. Bacau). * La Candesti-Dambovita, furtul cailor a luat amploare. In aceasta vara, in satul nostru, Candesti, s-au furat 11 cai, dintre cei buni, fara sansa de a-i recupera. Hotii vin si ne fura animalele de la pasune ziua, iar noaptea ni le fura din grajduri. Alergam pe urmele lasate de copitele cailor furati zeci de km, dar fara rezultat. Organele de politie locale si judetene nu ne-au oferit nici un sprijin. (Istrate Anghel, comuna Candesti, sat Candesti, judetul Dambovita). * La Romtelecom, dreptatea se face numai pe jumatate. Intrucat am constatat ca in contul postului meu telefonic (668.01.12) au fost facturate convorbiri pe care nu le-am efectuat, am sesizat acest lucru, in doua randuri, Directiei de telecomunicatii Bucuresti. La inceputul lunii iulie a.c., am primit, in sfarsit, un raspuns formal, in sensul ca "nu se acorda scaderea sumelor factuare si contestate". Dupa solicitarea si primirea facturii detaliate, am facut o noua contestatie, aratand si numerele de telefon pe care nu le recunosc si pe care nu le-am contactat, eu sau vreun membru al familiei mele. De aceasta data mi s-a raspuns ca: "S-a analizat situatia reclamata... si s-a dispus scaderea sumei de 270.308 lei (cu TVA) si contravaloarea in lei a 9,52 dolari (fara TVA)...". Daca tot s-a constatat ca nu am efectuat convorbirile facturate in plus, de ce nu mi s-a scazut intreaga suma pe care am contestat-o? (Marian Cerbeanu, Calea Grivitei nr. 403, bl. R, sc. B, ap. 13, sectorul 1)