Astra Sport Bets

Astra Sport Bets - Pariuri Sportive de calitate

Bet365

ION MARIN: '20 DE PUNCTE NE SALVEAZA'

Antrenorul echipei Farul, Ion Marin, este de părere că are nevoie de 20 de puncte pentru a se salva de la retrogradare. „Ne-am făcut nişte calcule, după părerea mea, dacă în cele 15 jocuri acumulăm 20 de puncte, suntem salvaţi. Jucăm şapte meciuri acasă şi opt în deplasare, iar dintre cele de pe teren propriu, cele cu Vasluiul şi Rapid eu le consider mai speciale pentru că jucătorii se mobilizeează şi singuri. Cele mai grele partide sunt acelea împotriva contracandidatelor directe”, a declarat “Săpăligă”.

Tehnicianul marinarilor a evitat în primă instanţă să se refere la sistemul de delegare a arbitrilor dar, într-un final, şi-a expus părerea: “Nu vreau să comentez modul de delegare al arbitrilor. Indiferent care va fi sistemul, noi ne-am plâns de arbitraje şi, prin memoriile depuse, ni s-a dat dreptate că am fost dezavantajaţi. Poate va fi mai multă corectitudine, nu ne încălzeşte cu nimic faptul că se va schimba sistemul de delegare, noi vrem doar ca brigăzile de arbitrii să fie corecte şi să aplice litera regulamentului pentru ambele echipe în aceeaşi măsură. Eu chiar le spun jucătorilor ca în timpul meciului să nu intre în discuţii cu arbitrul. În momentul în care te preocupă modul de arbitraj înseamnă că nu mai eşti concentrat la joc.”